Home » Technology » CAD, Graphics & Design » De drempel overschrijden: de geschiedenis van Virtual Reality

De drempel overschrijden: de geschiedenis van Virtual Reality

Tech Page One

Virtual Reality (VR) is binnen slechts een paar jaar overgegaan van het laboratorium naar de bestuurskamer. VR wordt nu beschouwd als een van de belangrijkste technologieën die bedrijven de komende jaren zullen helpen bij het ontwikkelen van nieuwe vormen van klantenervaringen en services. Aangezien bedrijven steeds meer apparaten beginnen te verbinden met het Internet of Things, kunnen ze nieuwe, interessante VR-ervaringen bieden. Laten we eens kijken naar de geschiedenis.

 

 

Mark Samuels

Mark Samuels

Mark Samuels is als journalist gespecialiseerd in het bedrijfsleven en IT-leiderschap. Na een periode als redacteur bij CIO Connect en bij Computing schreef hij al voor verschillende organisaties, waaronder de Economist Intelligence Unit, Guardian Government Computing en Times Higher Education. Mark draagt ook bij aan CloudPro, ZDNetUK, TechRepublic, ITPro, Computer Weekly, CBR, Financial Director, Accountancy Age, Educause, Inform en CIOnNET. Hij heeft uitgebreide ervaring met hoe CIO's technologie gebruiken en toepassen in het bedrijfsleven.

Laatste Artikels:

 

Tags: CAD, Graphics & Design, Technology